Onsdag 17 nov

Trött som en gris när jag tvingade mej ur sängen i morse. Men allt går ju över säjs det. Min väninna Carin kom på lunch, trevligt. Sen drog vi iväg till Ullfina i Avan för garninköp. Jag stickar lovikkavantar på löpande band, det är kul. Men jag har så ont i fingrarna av medicinen så det känns verkligen när man stickar.
Fick en parfym som jag beställt via min syster Hjördis. Tyvärr blev det fel, så om det är nån som behöver en julklapp eller nåt så har jag en här till reducerat pris.
Godnatt alla nära och kära!
Viveka

Kommentarer
Postat av: kurtgod

godmorron

2010-11-18 @ 06:41:15
Postat av: Alf och Kina

Hej Gullet!

Jaha, däruppe sitter du och stickar lovikkavantar och härnere sitter Kina och fållar gamla linnehanddukar, som legat i förråd i minst 30 år. Men nu blir det fållning av! Själv bläddrar jag just nu bland gamla foton och jag skickar inom 5 min några från 2005 då vi äter det godaste som finns! Nu ska jag och Kina och Vivi testa en grek-turkisk restaurang som passande nog heter Cypern. Få se hur det blir då. Pensionen har kommit idag!!Storkramar till dig från oss!!

2010-11-18 @ 15:04:39
Postat av: marg

Hej min vän!

Var på stan idag, för kallt kunde inte gå omkring. Det var gräsligt med folk i affärerna och långa köer vid kassorna. Det var ju pensionen idag hade jag glömt. Ha det bra kram och god natt

marg

2010-11-18 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0