Måndag 15 nov

Vilken skitnatt!! Kl 0330 hade jag inte kommit till ro. Jag kunde inte sluta fundera över livet och allt det andra.
Somnade så småningom men då ringde makens klocka.....
Efter en tidig frukost och iskalla fötter lindade jag in mej morgonrock och täcken och somnade om till halv nio.
For till Gammelstad och hälsade på, handlade lite på Ö&B sen hem.
I kväll har damerna varit på teater på Saga. "Kvinnans list" med Peter Harrysson mfl, riktikt rolig faktiskt. Och skratta behöver man....mycket och ofta.
Nu ska jag dricka te med honung och sen ska jag sova!
Godnatt alla mina vänner!
Överstinnan
PS. Det går fortfarande bra med 225 mg morfin......

Kommentarer
Postat av: Anita o Janne

Hej Viveka och grattis, idag är det din dag!!!

Det är fantastiskt att läsa hur duktig och stark du är, det är ju bara du som klarar detta, det vet jag!!! Har varit till ortopedläkare i Gällivare för min rygg, det är bara träning som gäller för värken finns kvar fortfarande, men nu ska jag bli stark som en björn! Jag önskar dig en skön o fin Vivekadag, kramar från Anita o Janne

2010-11-16 @ 08:53:47
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hej Viveka! Jag vill bara instämma med Anita o Janne och också säga ha en bra namnsdag från farmor AnnaLisa

2010-11-16 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0