Torsdag 20 maj.

Tur att Ante bistod mej igår, dels med hämtning från jvgstationen och med att bära upp min väska. Det var nätt och jämt jag tog mej upp för egen maskin. Har ingenting att andas med. Den ena lungsäcken är ju fullpackad med allehanda blodblandat. Man får inget syre så benen tröttnar på en gång och jag som anmält mej till Vårruset...............
Har i allafall sovit relativt bra inatt så jag for  till jobbet idag, dock lite senare. Handlade bara lite lite grann på hemvägen, men se, jag orkade en trappa sen fick jag ringa på hos Hultins, så Bosse bar upp mina påsar. Tur att man har snälla grannar.
Nåväl, i eftermiddags så ringdes det från Avd 51, jag ska läggas in på måndagmorgon kl 7, ska bli underbart att få bort detta elände och samma dag en ny period Sutent, denna gång 37,5. Och sonhustrun Maria börjar med en ny period igen nästa vecka, men allt vad det innebär med biverkningar och håravfall. Men hon är duktig och kämpar på.
Slapp man bara smärtan runt lungan så skulle det vara bra, för som det nu är så orkar man absolut ingenting.
Hade sett fram emot en TV-kväll liggandes i soffan och göra ingenting, men då finns ju Murphys Law, ingen av TV-apparaterna funkade........och det var bara i det här trapphuset! Har fortfarande inte kunnat titta på tv och internet är också väck! Typiskt!
Så nu ska överstinnan sova på saken.
PS Ska till frissan i mogon, det blir kul!
Godnatt godnatt!

Kommentarer
Postat av: marg

Hej Viveka!

Hoppas friseringen blev lyckad. Har varit på Allehanda på eftermiddagen, mycket folk som vanligt, men det är ju kul. Cyklade till stan idag, uträttade några ärenden och sen vidare till Allehanda. Det var första cyklingen efter min vurpa.

Sov gott kramar

marg

2010-05-21 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0