Lördag 22 maj

Ytterligare en dag i flåsandets tecken. Det känns som om man snart inte har nånting att andas med. Har väl aldrig längtat så  mycket till måndag. Men jag har ju möjlighet att åka in till S-byn tidigare, men vem vill väl dit frivilligt?
Igår for jag till min härliga frissa Hanna som gjorde en ordentlig make-over, hon är verkligen duktig.
Sen jag legat några timmar i solstolen bakom väggen, så kom Marlene och Ulf. Vi åt en lätt middag, squashsoppa men bröd, lagom lätt. Sen blev det TV hela kvällen. I torsdags blev man ju alldeles vilse i pallen när man  pga nån säkring inte fick se på TV hela kvällen. Inte ens Internet funkade. Men nu är  Alles Im Ordnung.
Nu har maken kommit hem från sin blekingeresa och som plus i kanten fick han laga mat, bra va?
Ikväll blir det lugna puckar, orkar inte parta nåt.

Men ha en trevlig kväll
Överstinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0