Fredag morgon 19 mars, Grattis i efterskott Anita Sjöberg !!

Igår var ingen 100% dag, lite ont, lite frusen och jättetrött. Låg under en "hästfilt" på eftermiddan. Min avlösare, Göran, kom vid 3-tiden. Efter briefingen åkte vi till stugan och jag somnade halv 9. Nu är jag åtminstone utsövd. Ska ta mej en promenad mot Abisko på fm. Det var bra att jag fick avlösning, man var nog lite sliten.
Det är kanonväder just nu, men stora moln tornar upp sej bortanför och i Lapporten. Meteorologen har hotat med världens oväder i helgen. Men man vet aldrig när det gäller fjällen, det kan vända fort.
Nu ska jag vända mej i sängen och fortsätta lyssna på min bok.
Ha en bra dag.

Den vilande kommandoran

Kommentarer
Postat av: marg

Hej!

Du skulle ju ta det försiktig. Vila nu ordentligt och kom hem snart. Här är det som vanligt. Jag är på Allehanda varje eftermiddag och det är roligt, men visst blir jag trött på kvällen. Sanna har varit här med Olivia i två dagar. Igår till idag var Flisan här. På söndag kommer Erik och ska vara hela veckan. det är roligt!!

Men nu är det sängdax sov gott och ha det bra.

Kram marg

2010-03-19 @ 23:17:40
Postat av: Karin

Hej,hej!

Inte konstigt att du är "sleten" nu när du har två jobb samtidigt...Städerska och kommandora. Här snöar det igen, nu när man önskar att det ska börja tina bort.Ha det så gott och lapa sol om det finns tillfälle.

Kram, kram /Karin

2010-03-20 @ 08:11:11
Postat av: Carina

Hej vännen !

Hoppas ni har vädret med er däruppe och att du hinner njuta av solen om den visar sej.Vila lite nu när du fått avlösningen och sköt om dej :)

Kram / Carina

2010-03-20 @ 08:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0