Björkliden 17 mars.

Endast 11 grader idag, riktigt skönt, ganska soligt mot alla odds. Det blev en tidigare briefing idag, kl 8  istf 0820. Men det spelar ingen roll, man vaknar ju så tidigt ändå.
Som vanligt full rulle hela dagarna, men nu har jag tagit hand om den lätta städningen i polishuset i gengäld  har jag gratis lunch och middag tiden ut, bra va?
I morgom kommer han som ska avlösa mej ett par dagar, hade tänkt åka skidor om det är  f i n t väder.
Hade även planer på att  följa med en Hkp 15 någon dag men då vill jag ha helklart väder så man ser nåt.
Ingen bastustund ikväll, är inte lika frusen men tröttare än skalman...
Bifogar en bild som visar utsikten från min stuga. Maken har fotat.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej momo! Gud vilken fin utsikt du har från din stuga... =D Hade gärnat varit där med dig och åkt lite skidor, om jag nu skulle haft ett par. Vi skall på begravning nu på lördag och jag längtar verkligen inte men men, här hemma flyter det på och jag jobbar och står i, idag har jag städat hela lägenheten och tvättat sängkläder och mattor (jag vet att man inte får tvätta mattor i tvättstugan men det skiter jag i haha) längtar efter goaste momo. Kramar i massor Mats och katterna hälsar också.

2010-03-17 @ 21:57:32
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Det verkar som om du har det bra däruppe! Skönt att läsa din positiva blogg! Vilken vidunderlig utsikt! Här nere har nu nästan allt smält undan, men jisses vilken vit vinter vi haft här - härligt tycker jag, men flertalet hallänningar klagar o gnäller ;-)

Stor kram

2010-03-17 @ 22:59:43
Postat av: Marléne

Ja inte kan du klaga på utsikten ;)

Hoppas att du får bra väder så att skidåkningen blir njutbar. Idag ska vi iväg och titta på vindelälvsdraget, en hundspannstävling. Åk försiktigt i backen :)

Kram kram

2010-03-18 @ 08:56:35
Postat av: Anonym

Kusin! Avundas dig utsikten som tusan. Skulle gärna varit där och blivit ompysslad av dig (om du nu inte ägnar all tid till de små eller unga pojkarnaq förstås). Såg just Messaure-filmen på internet. Fantastiskt bra och min barndoms strängar vibrerade varmt och ljuvt inuti. Visste du att jag som 15-åring arbetade tillsammans med Lennart Grahn - senare i Shanes -och knackade rost på båten Kusttrafik i Luleå. Bra grabb! Vill minnas, att vi tjänade 4,50 i timmen. Luleälven lever starkt uti mitt hjärta. Från hjärta till mage: Det puttrar lagom i Aews mage. 33 veckor och 3 dagar uppnådda. På ett sätt lugnare - men allt detta räknande av dagar sedan 1,5 månad gör förstås min nervositet större - trots att huvudet tänker att riskerna nu är små. Men vad tusan gör ett huvud mot känslor? Blott intet!

Kram på dig & Aew hälsar. Little Sister också!

Anders

2010-03-18 @ 21:52:22
Postat av: Gunilla

Hej,

Vilken fantastisk utsikt.Den är betydligt bättre än den vi får i Ammarnäs.

Vi åker till Luleå imorron för att gratta Elias.

Vill därför önska dej en jättetrevlig helg.

Kram Gunilla

2010-03-18 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0