Björkliden 11 mars

Ytterligare en dag i  rikets tjänst. Dagarna går, full huggning och det torde väl vara för att 3:e divisionen tjorvar så mycket med sitt boende.
Annars är allt bara bra, jag mår fortfarande bara fint. Carina och jag föredriver dagarna med att uträtta en massa servicejobb, skjutsa folk hit och dit, handla och framfor allt, boka om och åter boka om. Men nu börjar det väl bli någorlunda. Men vi reder oss, sköter vår hygien med bastbad nästan varje kväll. Men det blir lite tajt, för antingen har vi karlar på rummet eller så är vi bortbjudna på middag. Allt är trevligt, många upplyftande skratt.
Fruktbeståndet.....håller ståndet! Se bild!

Dagens devis:
"varen rädd om Edra kön så dom kommer att bereda Eder glädje i Edert kommande liv!"

Eder förtrogna kommandora




Kommentarer
Postat av: Pitt-Marie

Hahaha, du är dej lik Viveka! Ha en fortsatt härlig tid däruppe! Kram

2010-03-11 @ 23:44:53
Postat av: Kunilla

Hej,

Man blir ju nästan avundsjuk på dej,du verkar ju ha det himla trevligt däruppe-förutom gnällspikarna.

Behandla dom som med stressen!Kanske lite hårt!?

Ha nu en trevlig helg med gubben å njuuut.

Kram från oss i Furunäs.

2010-03-12 @ 08:08:53
Postat av: Karin

Hej,hej, hemskt mycket hej.Ja, se vad det går att göra stiliga stilleben med frukt...Bus i fjällen med fjällorna ,hör jag! Tur att Rolf kommer upp och håller reda på karlbesöken i lilla stugan och att ni få ha en fortsatt mysig fjällvistelse.

Kramen/Karin

2010-03-12 @ 09:16:31
Postat av: Julia

Hej kära faster!

Du verkar må super, härligt! Jag vill också bada bastu....



Jag är i Växjö tillsammans med Mor & Far och hälsar på Ida & Henrik och deras lilla nyfödda gosse. Han är så snäll och söt och har sovit på min mage en lång stund. Kanske man borde skaffa en egen?

På söndag åker jag tåg tillbaka till Norrköping medans gamlingarna stannar ytterligare nån dag.

Må väl & sköt om Rolf :)

kram Julia

Alla hälsar så gott!

2010-03-12 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0