Björkliden 10 mars

Hej igen alla mina vänner  och relatives!
Nu är onsdagen till ända och som tidigare har dagen varit fullspäckad. Inte en lugn stund, men oerhört stimulerande. Upp i svinottan och sen går dagen i flygande fläng. Jag mår fortfarande utmärkt, senaste provsvaren var toppen, jag ska nog börja jobba 100% snart!! Dessa morfinplåster är ju super.
I kväll har vi varit bjudna till flygchefen och hans sambo divisionschefen på middag. Utsökt  kycklinggryta med ris.
Allt är toppen och jag väntar tålmodigt på maken som skulle ha kommit hit torsdagkväll men anländer fredagmorgon istället, det går nämligen inget tåg på torsdagkväll......synd nog. Så jag får "schå" mej tills dess.
Nu är det nattinatti som gäller....
Vad gäller stressiga situationer skalderar min vän:
Hantera alla stressiga situationer som en hund,
"Om du du inte kan äta det, dricka det eller leka med det, pissa på det och gå iväg!"
Det kan nog hjälpa!
Godnatt från kommandoran och Syster Carina


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ååh, vad skönt att höra att du mår bra och har det bra där uppe i Björkliden! Underbart! Själv var jag hos tandläkaren idag och kommer att få punga ut med 4800 kr (EN tandjävel), men vaddå klaga.... du har ju det mycket värre, men kämpar på fantastiskt! Du fixar det här Överstinnan! Ha det fortsatt trevligt o njut däruppe! KRAM

2010-03-10 @ 23:21:41
Postat av: Marléne

Skönt att höra att allt är så bra :) Ha en trevlig helg med maken..

2010-03-11 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0