Abisko 14 mars Grattis Kina, som fylller år idag!!!!!

Jag var nog alldeles dagvill när jag trodde att det var den 12 igår. Det var alltså i fredags som det var 1 år sen jag hamnade på sjukhuset. Absolut ingenting att fira precis.
Det  blev slutligen vackert väder igår, så vi tog en tur i backen. Har inte stått på slalomskidorna på 2 år, det var jättekul fastän lite darrigt i benen. Det blev iallafall 4 åk. Efter en härlig bastu gick vi på After Ski och blev sen bjudna på middag på Hotellet. Inte illa va?
Sitter i polishuset och idkar lite logistikarbete, har kommit in i rutinerna rejält nu så det känns bra. Mår fortfarande bara fint, lite trött i kroppen men efter lite vila så går det nog. Har planer på att få hit dotter Åsa till helgen om vädergudarna står oss bi. Håller tummarna för www.yr.no.

Nu ska jag åka till Björkliden och äta lunch med maken. Han är ju alldeles ensam i stugan stackarn. Han har ju möjlighet att flyga hkp hem på eftermiddan, vi får se vad det blir.
Lev väl!
Kommandoran



    I full mundering......

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för en underbar vecka och sköt om dej så hörs / ses vi framöver. Stor Varm lång kram fr

postkoden :)



/Carina

2010-03-14 @ 20:47:59
Postat av: marg

Hej. Jag ser att det går ingen nöd på dig däruppe. Vad roligt att du mår så bra! Jag har varit däckad av nåt influensa liknande. Nu är jag på bättringsvägen. Har legat i sängen hela fredagen och det är ovanligt för mig. Annars har jag sista lektioner imorgon och det känns skönt.Ha det fortsatt bra

Kram och god natt marg

2010-03-14 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0