Torsdag 3 juni. Grattis Elin och Jessica!!

Har jobbat hela veckan så nu är jag trött som en urlakad sill. Har varit på Prio-kurs på förmiddan och när det var slut så for jag hem. Margarete kom med en fantastiskt god laxpaj, vi åt och sen tittade vi på filmen Mamma Mia, den är så bra så den kan man se flera gånger. Ikväll ska vi till Elin och Jessica för dom fyller 14 resp 23 år.
Själv mår jag "så där" är så himla frusen, dom vita har sjunkit till 0,8, skall vara 3,5 så jag är beredd på att må dåligt. Men det är ju ett försök att klara av 37,5 i Sutent-styrka. Trist, för man vill ju må bra.
Jag är ledig i morgon och då blir det vila vila vila. Fast det känns som man inte gör nåt annat.
Stackars trastmor, hon ligger ute i regnet och värmer sina barn, dom är fem.
Mina två har egna tak över huvet, tack o lov.

På återhörande/Överstinnan


Kommentarer
Postat av: marg

Hej kära Viveka! Tack för en glad eftermiddag! Det var så skönt att bara sitta och slappa och se film, helt härligt!!annars åt vi köttfärspaj och den var också god.Har tiyyad på Fam. Bernardotte på TV och bloggat lite och nu husch, husch i säng! God natt kära vän och sov gott kram

marg

2010-06-03 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0