Onsdag 16 juni

Så här är det när man är ledig: städa husbilen, tvätta, baka bullar  och rabarberpaj, sy gardiner, nej nej jag vet, man behöver inte göra allt på en gång! Men om man är funtad som jag så går det inte att hejda sej när man känner sej full av energi. Man sover så gott när man har uträttat nåt vettigt.
Våra planer för midsommar slogs itu när svärfar lät meddela igår att han kommer inte hit, han hade många ursäkter, utan Robin kommer ensam. Vi hade ju tackat nej till en del inbjudningar m a a svärfars besök, han fyller 80 år den 23:e  och som present fick han resan hit. Först tackade han ja, men sen kom han väl på att han inte ville. Förhoppningsvis så får vi tillbaka pengarna. Det blev trist i allafall. 
Nåja det går ingen nöd på oss, det kommer andra gäster åsså kommer ju Robin själv.
Nåt lustigt eller...? Igår träffade jag  en kvinna som undrade om  och varför jag inte tagit pension och hur jag kunde jobba kvar på helikopter för DET ÄR JU SÅ STOR ÅLDERSSKILLNAD PÅ MEJ OCH POJKARNA!!!!!!!!
Men det beror väl på vad man är ute efter, eller hur? Har aldrig hört nåt liknande, man blir stum.
Idag ringde en trevlig sköterska, en kille, och berättade att proverna var bra, lite lite sämre än förra veckan, men helt ok. Så jag fortsätter med Sutent t o m måndag men sen blir det 2 veckors uppehåll. Ser ut som jag tål den här styrkan bra trots allt. Hoppas bara att den är aggresiv mot tumörerna.
Nu är det skapligt väder så jag ska ta en långpromenad med min bok, "Berättelsen om Herr Roos" av Håkan Nesser, en ganska underhållande bok.
Lev å må för det ska jag göra! Ska jobba i morgon och på fredag, det blir kul.
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha den har jag läst:) Den var faktiskt ganska trevlig tyckte jag!

2010-06-17 @ 08:46:01
Postat av: Marléne

Blir så full i skratt när jag läser om kvinnan som tyckte du skulle ta pension, hon borde kanske själv omge sig med lite ynglingar som kunde skaka liv i henne lite, men tänk om hon bara är avis på dig och önskar att hon var i din situation och fick vara med dessa snyggingar själv ;)

2010-06-17 @ 22:28:59
Postat av: Carina

Ja, man får aldrig sluta att förvånas. Det finns många lustiga figurer i vår herres hage.Syftar på kommentaren som kvinnan hade ang penison & åldersskillnaden. Håller med Marléne att hon är nog bara avis på dej som får ha så mkt "ögongodis" på jobbet. För övrigt allt bra här, hör av mej snart !

Kram // Carina

2010-06-20 @ 06:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0