Torsdag 1juli

Konstaterade att det är prick 40 år idag sen jag blev anställd av Försvarsmakten. Och man kan ju undra vart alla dessa år tagit vägen.
Man har mycket att grunna över när man ligger här helt utplattad. Trodde att all skit från lungsäcken skulle ha runnit ut till i dag men så är inte fallet. Jag har för avsikt att åka hem i morgon med påsen inmonterad i ryggen. För jag gör inte om samma procedur på måndag och stanna över helgen gör jag inte heller. Konstaterar att någon golfresa med husbilen till Arvidsjaur blir det definitivt inte. Inte e jag bitter.........och på måndag startar en ny period Sutent....
Det känns som halva sommaren har passerat och det är ingen sol, varför bor man i fel land? Jag vill ha SOOOOOL!!!
Viveka
PS
Lite tillrättalägganden bara, för den som undrar.
Jag får vätska i högra LUNGSÄCKEN, inte i lungan, för att det är där jag har tumörerna. Friska celler släpper inte igenom vätska, men det gör cancerceller. Nu hade jag inte så mycket vätska den här gången som tidigare, men det påverkar andningen i vilket fall som helst. Det är alltså inte medicinen som skapar dessa problem utan själva sjukdomen.

Kommentarer
Postat av: marg

Hej! det är bra med klara besked. skulle bara titta in och säga god natt, för egentligen borde man sova vid den här tiden.

God natt och kram

marg

2010-07-02 @ 01:07:59
Postat av: K-G

Vi hoppas Du kan åka hem som planerat. Underverket på Facebook får Du träffa när som helst. Kom till Mariebäck de närmaste dagarna. Kramar från oss.

K-G, Yvonne, Agita o Gabriel

2010-07-02 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0