Torsdag 15 juli

Fortfarande kvar på 51:an. Det känns som att jag får tillbringa min semester här. Det kanske är lika bra så kan alla vara lugna och trygga. Så länge dom inte försöker ta livet av mej här.
Jag har ringt och avbokat våran resa till Stockholm. Vi skulle åka imorgon halv 4. Bara strosa, äta gott och mysa men se det gick inte för sej. Här ska inte bokas in nånting hädanefter. Bokade en dag med Margarete och Karin i tisdags, även det fick jag avboka, jag blir såååå ledsen...Idag skulle Siv och jag  åka till Inger S, men även det fick avbokas. Varför är livet så grymt?
Eftersom den vidriga smärtan finns kvar så länge så behandlas jag med antbiotika, morfinplåster 250 mg, panocod samt en till sort som jag inte kommer ihåg namnet på ,så får jag nog stanna kvar här. Det är inte kul.
Jag vill ju bara vara hemma och sitta ute och läsa=ha semester.
Vännen Ingela har varit här och kramat om mej, mysigt. Det kändes bra Ingela. sen kom KG, min svåger och Yvonne var utanför med nytillskottet Agita. Söt liten Flatcoated flicka.
Nu ska jag hålla igen ögonen ett tag, finns inte så mycket att göra.
Önskar er alla en trevlig sommar med mycket golf och jordgubbar och svalt vitt vin i era trädgårdar.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Karin Jönsson

Hej Viveka

Förstår att det känns åt helsike att ligga där.

Men få bara bort värken så blir de nog golf o jordgubbar o kylskåpskallt vitt vin för dej också

Vädret blir bara bättre o bättre.

Kram kära kusin

2010-07-15 @ 17:05:41
Postat av: Kina och Alf

Jaha! Så var du på Avd 51 igen, Guds gåva till mänskligheten.... Vi skickar ett par bilder via vanligt mejl från 1B. Vivis syster Camilla från Luleå och hennes familj var och hälsade på igår. Lilla Maja har en favorit i Stockholm - Moooster Viveca!! Din namne. Av en av bilderna så ser du att det är sant. Lilla Maja sprang tvärs över hela Medborgarplatsen när hon fick syn på Vivi - "Mooooster! Min Mooooster!!" Treåringar är ljuvliga. Kom snart ut från 51:an! We hears!

2010-07-15 @ 20:08:19
Postat av: marg

Hej kära vän! Tråkigt att du ska ha så ont! Det gör en ledsen. Vår dag springer inte bort vi hinner med flera! Bli bara bättre först! Idag har jag varit hemma och grejat (bra ord, anger diffust vad man gör. Imorgon kommer Felicia och ska vara här till lördag. Maken åker iväg och politiserar uppåt landet, men återkommer på kvällskvisten.

Hoppas du får sova i fred från smärtorna i natt.

Stor kram och god natt

marg

2010-07-15 @ 22:15:43
Postat av: Ingela

Hej Vännen

När jag gick från Dig idag, köpte jag en magnet i kiosken med orden:När jag räknar mina vänner räknar jag DIG två gånger: Så är det med Dig,

Hoppas Du får en smärtfri och skön natt.

Bamsekram Ingela

2010-07-15 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0