Måndag 12 juli

Min första semesterdag och nu ligger jag på Avd 51 Sunderbyn! Ska aldrig detta ta slut? Nu är det inflammation i lungsäcken, sänkan ligger på 150, feber och smärtor så man kan inte vaeken gäspa eller hosta.
jag har ju inte skrivit på länge och det har väl inte hänt nåt, jo vi var till Vuollerim och tog  ned mamma till Kronidan. Dom har ju en stor fin häst där på sommarbete. Mamma som älskar hästar var ju lyrisk. Det är så roligt att se hur hon lever upp när hon får klappa den.
Vi hade Dagny med, det är så praktiskt.
Nu får jag penicillin intravenöst samt smärtstillande så jag hoppas på en hyfsad natt.
Önskar er alla en god natt!
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Men kära vän hur gick det till, vi träffades ju före lunch. det är ju bedrövligt. Men krya på dig vi ska ju göra utflykter. Jag håller tummarna att du blir bra fort! Tänker på dig

kramar marg

2010-07-12 @ 23:03:35
Postat av: Britt-Marie

Ååh, vilken trist start på semestern för dig! Måtte allt ordna sig snart. Jag har börjat jobba idag efter 3 veckors semester, har varit i Norge och Bohuslän med vänner + en vecka hemma och sålt biljetter till Laholms Sommarspel, har en vecka kvar i början av augusti. Stor, stor kram till dig och hoppas du kommer att få njuta av din semester någorlunda i alla fall

2010-07-12 @ 23:05:52
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka!

Men det var ju själva den! Ska du inte få vara någon annanstans än på Avd 51 när du har semester. Vi tänker ofta på dig här nere. Kina har börjat sova över nere i stugan på lotten. Det har hon gjort flera nätter nu. Hon är rent lyrisk när hon beskriver hur underbart det är att sätta sig ute på altanen en stund kl 5 på morgonen eller rent av mitt i natten. Lugnt och tyst och en alldeles speciell stämning. Jag kommer att ansluta i veckan. Nu ska jag ner om en timme och äta frukost. Vi höres! Kram och bättring!

2010-07-13 @ 06:57:52
Postat av: Marléne

Nä, fy vad tråkig början på semestern :(

Hoppas att pencillinet verkar snabbt så att det går över.

Stor krya på dig kram från oss

2010-07-13 @ 11:41:49
Postat av: marg

Hej min vän skulle bara som hastigast titta in och säga god natt sov gott, vi ses.

kram Marg

2010-07-13 @ 22:58:06
Postat av: Ewa Palmgren

Hej Viveka.

Har länge tänkt skriva, men det blir ju aldrig av, men nu baske mig, jag har ju semester.

Vad trist att du måste tillbringa din första semesterdag på sjukhus, men jag hoppas att det löser sig och att du får njuta av sommaren i alla fall, den är ju så kort.

Jag tänker på dig och önskar att problemen ska ta slut nå´n gång.

Kramar/Ewa

2010-07-13 @ 23:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0