Torsdag 14 jan.

Goder afton. Gårdagen var intensiv trots att jag bara var på jobbet 5 timmar. Det var nog för jag var trött som en gris. Efterdyningar av resan troligtvis. När jag kom till jobbet blev det stor uppståndelse m a a min solbränna. Ja jag är faktiskt väldigt brun, likt en neg....nej jag menar färgad...(värdegrund...värdegrund...)
Somnade kl 4 på soffan, vaknade till när Elin och Ante kom och somnade snabbt om igen.
Men i morse vaknade jag, pigg som en pelikan(var tusan kommer det uttrycket från??). Kom till jobbet lika tidigt som förr, kändes fint. Lika många om inte fler glada tillrop över min bränna. Fikat med gamla arbetskamrater, kul, men vi saknade Folke S!
I kväll har jag varit till Isak,åkte med fam Andersson, han fyller 15 i morgon men hade lilla kalaset ikväll. Han är underbar som vanligt. Vi spelade wii-bowling och golf, jättekul, måste nog investera i nåt sånt spel.
Nu är det inte mer att hurra för, jobbet väntar i morgon, så det är lika bra att hacka näbben i väggen och försöka sova..
På tal om wii...
"Man vet inte vad man kan , förrän man försökt!"
Önskar er alla en god nattsömn och en fin morgondag.


Här nedan dricker jag en Pina Colada
Här dricker jag en Pina Colada


Kommentarer
Postat av: marg

Hej!Hacka näbben i väggen har jag aldrig hört förut. Men man lär nytt varje dag. Roligt att du är så pigg! Här har det inte hänt nåt nämnvärt idag, så det är bara att knyta sig

God natt svar..ing. Sov gott kram

marg :D

2010-01-14 @ 22:58:55
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Cat

Ååå vad fiin du är! Hoppas PCn var god!?

2010-01-14 @ 23:34:49
Postat av: Karin

Du ser lika pigg och glad ut.Det får man vara när man är så där brun. Ha de gott.

2010-01-15 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0