Söndag 24 jan Frufridagen, stekt palt till middag!

Sovit skitdåligt inatt. Satt uppe flera timmar och läste(lyssnade) och kollade FaceBook. Men sen när jag väl somnade vaknade jag inte förrän 1130. Halva dagen åt fanders jag som skulle starta mitt stora projekt.
Men nu är beslutet taget, sängen är snart ommålad, och jag har ingen ångest att det är en handmålad Lundbergssäng som jag köpte 1996, grågrön, fanns inte vackrare säng....då, men nu var jag så spyless på färgen.
Nu blir den äggskalsfärgad, alltså vit i mina ögon, ska äntligen ha turkosfärgade påslakan! Tänk vilka problem man har!! Så inatt sover vi i greenroom och det går säkert bra. 
Ska till jobbet imorgon och det är provtagning som vanligt och på tisdag DT. Sen ska det väl bestämmas om och när klegget från lungsäcken ska tömmas ut. Men inte ett enda ingrepp utan att jag sover den här gången.
Fick upp luftfuktigheten till 48% med den nya maskinen, bättre men inte bra. Men här inne i greenroom hänger vi tvätt så där är det fuktigt värre.
Men.....
"Man kan inte vara stolt över att ha fattat ett beslut - förrän man sett resultatet!"
Godnatt alla nära och kära
Viveka

Före........                                Efter......
                                          
             

Kommentarer
Postat av: marg

Hej! Vilken fin färg på sängen nu, det blir nog tjusigt med turkosfärgade lakan!

Ha det så bra. God natt och sov gott

kram marg

2010-01-24 @ 22:10:48
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Anonym

Vad snygg den blev /Lag

2010-01-25 @ 09:24:25
Postat av: Carina

Så fin den blev sängen ! Alltid mycket pyssel till allt är klart ! Lycka till imorgon nu och se till att dom tar hand om dej VÄL den här gången.

Tog semester idag, en del som ska fixas innan jag åker men vi syns ju sedan.

STOR KRAM från

Carina

2010-01-25 @ 11:47:44
Postat av: Marléne

Som ny :) Tänk vad lite målarfärg kan göra.

Vi håller tummarna för dig i morron,

kram kram

2010-01-25 @ 17:26:28
Postat av: Vinsalisa

Fiiiiiiin!!!! ...och den är ju fortfarande handmålad by Vickan.... nu kommer ni att sussa gott i turkosblå lakan.... Nu är det dax att hoppa i hotellsängen och få lite skönhetssömn, imorgon flaxar jag hemmåt igen. På jobbet ons-tors, kanske en fika?

Natti natti

2010-01-25 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0