Söndag 17 jan.

Idag har min reservpappa,Kerstins gulliga pappa Einar somnat in. Fast vi visste att det skulle ske i närtid, så blir det ändå så påtagligt ängsligt när det händer. Men han ville dö så han slutade äta och dricka.
Vi pratade om det mycket i gårkväll när vi var på middag hos Kerstin och Kjell.
Idag har vi då varit med om prästvigning i Domkyrkan i Luleå. Biskopen förrättade ceremonien och det var en annorlunda tillställning. Sen följde vi med KG och Yvonne till Mariebäck och tittade på deras "reservhem" också en upplevelse, innan vi begav oss till Mariakyrkan för mat och samkväm, massor med präster så nu har vi fått andlig spis för ett bra tag framåt.
Nu är jag så trött, så nu blir soffan en välkommen vän. Har för avsikt att jobba i morgon, det gäller att ta tillvara dom bra dagarna, tids nog säckar man väl ihop av nästa Sutent-kur.

Vilken dag! Blandade upplevelser.
Nu ska vi sova.
Kram/Viv

Kommentarer
Postat av: marg

Ja, det var en diger dag ni hade. Jag har varit i Evas affär hela eftermiddagen idag också. Det är roligt och det blir fint till öppningen den 25. jan.

Nu är jag trött och imorgon är det lektioner på f.m. och Evas affär på e.m. men det är kul.

God natt kram marg

2010-01-17 @ 22:38:24
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Anonym

Idag tände jag ljus för dig i domkyrkan som jag gjort tidigare i ett antal kyrkor söder-över. Jag ber alltid om att du skall slippa smärtor och bli frisk...!!!! Hoppas att det hjälper.... Tack för att ni var med oss, om denna stor dag, både för oss och för Sarah.

2010-01-17 @ 22:39:24
Postat av: Isakssons

2010-01-17 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0