På jobbet 26 jan

Igår for man till jobbet tidigt tidigt, tog proverna på HSA men sen på em hade jag så ont i magen så det var bara att köra(plåga mej) hem. Lite extra morfin och snabbt under filten på soffan, sov  över 3 timmar, sen var jag någorlunda pigg. Det är nog nån sorts maginfluensa som går, hoppas jag.
Idag har jag varit på röntgen, DT, och som vanligt vet man ju ingenting förrän "El doctore" ringer. Umeå har då ringt och meddelat att mina vita är på väg neråt så nåt starkare än Sutent 25 är inte aktuellt. En lydig kvinna är en lycklig kvinna!
Rolf är hemma och målar färdigt våran säng, ska bli himla kul att få dit ett nytt sängöverkast i en helt oväntad färg!
Bifogar bild senare.
Nu ska jag jobba vidare med kommendantstjänsten för Abiskoövningen, rather much to do.
Nej, först är det ju fika!

Kramizar/Viveka

Kommentarer
Postat av: sara

Hej vännen! fick ett underbart fint paket på posten. rasmus tackar! jag ringer dig imorgon och berättar om rasmus första flygresa!!!

2010-01-26 @ 21:51:53
Postat av: marg

Hej! Det går väl nån magflunsa har jag hört. Hoppas du mår bättre snart. Har jobbat på förmiddagen och varit på Allehanda på eftermiddagen. nu måste jag sova

god natt min vän sov gott.

Kram marg

2010-01-27 @ 00:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0