Lördagmorgon 16 jan

Igår, fredatg 15 jan, grattis Isak och Grattis Ingrid!
For tidigt till jobbet och var däe hela dagen. Hem snabbt faast det var ett underligt väder, 15 gr kallt och duggregn.
Gjorde porterstek fast i bitar, jättegott men aptiten har svikit mej, kan knappt äta. Ett lätt illamående ligger som ett lock över. Jag har minskat 2kg sen vi for till Thailand.
Igårkväll kom Klara och Mats så dom fick äta också.
Somnade som vanligt i soffan, finns det nåt värre än att vakna ledbruten och ta sej till badrummet, borsta tanden, sminka av och sen krypa ner, det är ju skönt förstås.
Anders från Umeå ringde igår och mina värden var ju som förväntat mycket bra, allt utom blodvärdet, för lite rödvin trodde han, men det är ju lätt att avhjälpa. Ska påbörja Sutent på måndag, känns lite jobbigt när man vet vilka biverkningar det ger. Men har man nåt val? Vill ta en starkare dos men min onkolog Camilla sa blankt nej. Jag klarar inte det. Men mina tumörer ska ju bort, det är ju mitt mål och då måste man må dåligt.
Nåja nu tar man en dag i sänder. I kväll ska vi på middag till goda vänner, ska bli kul och i morgon ska vi till Domkyrkan i Luleå, min brorsdotter ska prästvigas. Intressant upplevelse.
Nu ska jag fika.
"Till en väns hus är vägen aldrig lång!"

Ha en trevlig helg!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Monica & Mats

Ha en skön helg! Kram

2010-01-16 @ 12:38:44
Postat av: bina

grattis till dom hälsa alla där uppe från mig många kramar

2010-01-18 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0