Kamala Beach 9 jan

Hej pa er alla mina kara!
Igar blev det stranden mest hela dagen. Vi gjorde footscrub Rolf och jag sa nu ar vi  ytterligare en cm kortare.
Det pagar en festival har mellan 8 och 10 jan det liknar Boden Alive men 1000 ggr varre. Dom spelar sa hogt sa man kan inte prata. Vi skulle ju lyssna pa Elvis ikvall men han far nog stalla in sin show.
Vi at pa var favoritrest, en italiensk, rent och frascht men ikvall ska vi ata pa festivalsomrade, spareribs.
Men nu till dagen. Kl 12 aker vi taxi till Phuket hamn, fvb till Koh Khai Nok, Koh Khai Nui och Koh Khai Noi. Da foljer Stenbergs med, det tar bara 15 min med speedboat.
Hur mar jag? Jag var sa trott igarkvall sa  maken fick slapa mej hem, somnade bums och fortfarande halvdo kl 8 men nu ar det bara bra. Ska vila ett par timmar innan vi drar ivag.
Vadret ar perfekt idag, men det ar lite regn nastan varje dag. 

Ha de bra trots kylan, vi  far nog varat helvete nar vi kommer hem.
Kram o puss pa aterhorande.
Overstinnan pa vift


Kommentarer
Postat av: Alf och Kina

Roligt att höra att överstinnan är på vift. I speedboat! Rackarn´s vad det ska gå undan på vågorna. Här ligger isen så man behöver svävare för att ta sig fram. Annars är allt väl här hemma. Minus 12, men det får man ta. Solen skiner i alla fall. Det blir en promenad in till Söder om en stund. Hinner du med mera speedboat månne! Kramar...

2010-01-09 @ 12:08:47
Postat av: Cat

Vädret välkomnar er så sakterliga hemåt! -22 vid 20.00, nu vid 01.00 är det -8 :)

Skulle gå och lägga mig tidigt ikväll - vända tillbaka dygnet - gick det bra? Nejdå.

Må gott!

2010-01-10 @ 00:53:42
Postat av: marg

Haha, nu kan ni komma hem, det är bara -4,5 grader.

imorgon ska jag ut med stavar. Vad mycket äventyr ni är ute på. kul. Nu är det sängläge god natt

kram marg :D

2010-01-10 @ 01:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0