Kamala Beach 4 jan

Hej!
Forst vill jag veta, Andersons i Boden.......ar det min familj eller andra Anderssons som jag kanner?  Kul att veta.
I dag har vi hyrt en taxi som tagit oss till  olika stallen runt om. Vi for till Butterfly and insectgarden och dar fick jag se de  varsta spindlar jag inte ens trodde att dom fanns, fy fasen va ackligt, men fjarilarna var stora manga och vackra. Orchideodligen var fantastisk, passade mej och Karin perfekt. Fick lunch pa ostkusten gott och valllagat. Tillbaka hem och tre timmars vila, ut och at igen pa HC Andersen, den har gangen blamusslor och garlicbread med vitt vin. Nu gar askan igen och regnet borjar osa ner men vi ar under tak.
Nu vantar sangen , i morgon blir det stranden.
Godnatt
/ Viveka och ganget

Kommentarer
Postat av: Anderssons i Boden

Hej,Anderssons i Boden är Ante Andersson,Maria Andersson,Elin Andersson,Pepsi Andersson och Morris Andersson och alla hälsar God fortsättning!!!Ha det bra och passa på och njut av värmen för här hemma är det kallt som fan!!

2010-01-04 @ 17:59:39
Postat av: marg

Hej Anderssons i Thailand! Roligt att ni har det bra! Här fryser man så fort man sticker ut näsan, -18 nu. Har fått en jättetidning hemifrån, det tog hela kvällen att läsa, roligt med en papperstidning därifrån. Goda hälsningar och kram till er båda

marg

2010-01-04 @ 23:48:12
Postat av: Vinsalisa

Vaken mitt i natten....@work.... Spindlar, bläää. Kul att ni har hittat ett hak att hänga på..Ta det försiktigt på stranden imorgon..faktor 20!

2010-01-05 @ 02:58:27
Postat av: Gunilla

Hej,men hur fick dom in dej bland spindlarna???

Jag förstår att ni har det dejligt, va sköönt.

Passa på å njut. Idag -20 å snålblåst.

Vi får middagsgäster i kväll som sover över.

Varma hälsningar å kramar.

Gunilla

2010-01-05 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0