Fredag 29 jan

Igår var det tre år sen min  kära svärmor gick bort. Det var så sorgligt, vi hade  inte kännt varann så länge, men vi kom väldigt bra överens. Livet är orättvist!!
Hade fullt upp på jobbet igår, möten , möten. Det är  gott om såna nu när det ska  genomföras vinterfjällflyg i Abisko och jag är utsedd till kommendant (kommandora)men jag hann iallafall få en snabbfika med min gulliga Carina HSA. Kul.
Kom hem, maken sov efter nattens och förmiddagens plogning, och målade......igen. Nu blev det inte vitt utan GRÖNT! Höstolen i hallen blev äntligen ommålad efter flera års tvekan.  Tittade på Robinsson och sen var det godnatt!
Nu ska jag åka till Kallax och hämta Fia (Rolfs dotter) och barnbarnet Liam, så nu blir det full rulle i några dagar, det brukar det bli med en pigg 2-åring.
Synd bara att det är så kallt, kan ju inte vara ute nån lång stund.
Men..
"När man engagerar sig i något, glömmer man det dåliga vädret!"
Nu är det frukost.
Ha en riktigt fin fredag..på återhörande.
Överstinnan


Kommentarer
Postat av: Gunilla

....å grönt är skönt! Härlig grönfärg.

Jag önskar dej(er) en skön helg å hoppas du

inte behöver stå för all matlagning å diverse.

Kraaamiz

Gunilla

2010-01-29 @ 10:55:13
Postat av: marg

Hej!

fin höstol. Har varit på Allehanda hela eftermiddagen, himla kul. Nu måste jag sova, ska dit imorgon också

kram och god natt marg

2010-01-29 @ 23:06:12
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Britt-Marie

Slit nu inte ihjäl dig när du har bonusbarnbarnbesök (det var ett nytt o långt ord :-) ) Vi ska på Halmstadsrevyns premiär imorgon (har fått fri-biljetter då man ju är involverad i Laholmsrevyn), tänker ofta på då vi hade en trevlig tradition och såg revyn i Vuollerim.

På söndag kör vi till Hanna i Ängelholm o uppvaktar henne. Hon fyller 27 bast på söndag --inte klokt va tiden går!

Snygg halmstol och sänggavel!

Kram B-M

2010-01-30 @ 01:55:59
Postat av: sara

Vad fint!! Vi har ´köpt ett nytt tv-rumsbord på Allehanda i Skellefteå som vi skall måla. 100% omöjligt att välta ochh 100% okej att skava. 100% Rasmus alltså. Kram/sara

2010-01-31 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0