Måndag 9 febr. Grattis Ade, 44 år!

Laddade upp i morse för tandläkarbesök kl 8. När jag noggrannt borstat  och polerat så ringde telefonen. Min krona som skulle placeras idag hade inte kommit från tandteknikern! Typiskt. Nå ingen katastrof, for iväg och gjorde bort lite ärenden innan jag åkte till jobbet. Skönt att få "bocka av" lite på listan.
Nu är man mitt upp i Abisko-köret. Jag har en förhoppning och det är att jag ska kunna vara kommendant under vår vinterövning som är mer omfattande än någonsin, det är 3 skvadroner som ska öva och det ställs ännu högre krav på logistiken. Puh! Men dom som känner mej vet att jag gillar utmaningar så nu håller jag båda mina att detta går vägen. (Tummar alltså)
Jag blev väl lite nedslagen när Camilla (onkologen) från Umeå ringde i eftermiddags och hade fått svar på DT och det såg ju inte så lysande ut.  Men jag tänkte jävlar anamma, detta ska jag inte låta mej slås ned av, det måste finnas nåt annat än Sutent.... Ska ju till Umeå på måndag och då får vi väl diskutera saken. Mina prover var sämre än förra veckan, dock inte katastrofala men ändå. Ja ja   man tar en dag i sänder.
Ska klippa mej i morgon  och sen åker jag till jobbet, bara en halv dag...
Nu är det nannatime, gubben sover redan..
Glömde berätta  att i fredags ringde min kära klasskamrat Marianne, jag blev så överrumplad, men glad! Tack för samtalet Marianne, det värmde!

"Glöm inte vilken skatt en vanlig dag är!"

God natt!/ Viv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0