Måndag 1 feb

Yippie! Jag är på jobbet, det är ju alltid kul.Har varit och lämnat prover och hoppas på att Umeå ska ringa. Men jag är så besviken, har inte hört ett ord ang. DT som jag gjorde förra veckan. Det är så hemskt att bara vänta och vänta. Är det nåt som är galet så vill man då veta det, helst omg. Jag fattade att lungsäcken skulle tömmas  inom en snar framtid men jag har inte hört nåt från Roger heller.
Idag ska jag till Gyn för undersökning, det var länge sen sist.
Rolf är hemma med dotter och barnbarn, hoppas att dom har en trevlig dag, kanske mindre larm när dom är själva.
Vi ska  väl ha lite kalas  idag (Liam fyller 2 år i morgon), får väl se om det är bakat tårta när jag kommer hem.Eller....?
Nåja det är iallafall  väldigt vackert väder, men kallt. Man längtar ut i skidspåret såna här dagar. Undrar verkligen om jag kommer ut på spåret nåt mer?? Jag som tycker om att åka skidor....
Åter till arbetet!
Viveka



Kommentarer
Postat av: marg

Hej, hej! dagen har varit lång och jag måste sova, ska jobba imorgon. Ha det bra, god natt

kram marg

2010-02-01 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0