Lördag 13 febr

Godmorgon!
Ja igår var det en lång tung dag. Allys begravning. Det blev en fin och varm tillställning och trots den sorgliga anledningen  varför så många samlats så var det trevligt att få träffa så många man känner. Gamla skolkamrater, släktingar och grannar man hade i sitt tidigare liv.
Ally var en väldigt omtyckt person inte minst av mina barn, som nu mist sin bonusmamma. Det hade kommit minst 200 telegram med gåvor till olika fonder, det är ju bra istället för blommor, dom fryser ju bort.
Det var fruktansvärt kallt hela dagen, tur att vi slapp stå på kyrkogården, vi åkte bara dit en snabbis och tittade när det var klart. Elin tog många fina bilder.
När man sitter där i kyrkan och ser kistan så är det oundvikligt att inte tänka på sin egen situation, ska det sluta så här? Hur som helst så blir det inte i kyrkan för jag har gått ur för många år sen.
Nä, jag ska nog leva några år till!!
Elin följde med hem, vi beställde en pizza och tittade på TV.  Hon har sovit  mitt mellan oss, det är så mysigt.
"Det finns inget dyrbarare i denna värld än känslan av att någon behöver en..."
Ha en fin dag alla mina nära och kära.


Vicky (Marianne! Kommer du ihåg att jag kallades så i skolan?)

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Glad att få träffa dig. Du ser lika pigg och fräsch ut som vanligt! Jag hoppas vi ses snart igen - kanske i sommar?

Kramen AnnaLisa

2010-02-13 @ 18:55:50
Postat av: marg

Hej! Klockan har gått över tiden. Har glott på Tv "Jane Austen", sorgligt hur de hade för länge sen, utan pengar. Måste gifta sig med nån de inte vill ha. Det slapp hon, men hon gifte sig aldrig. Nej, nu ska vi inte inveckla oss i det.

God natt min vän, dröm vackra drömmar. Kram marg

2010-02-14 @ 00:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0