Fredag 26 febr.

Hej! Hade egentligen jobbat färdigt på onsdag, men det är otroligt mycket att fixa innan Abiskoövningen. Men det är bara kul. Hela dagen igår torsdag gick åt att boka och omboka, att inte Kristina i Björkliden blir galen på mej.
Nåja, plötsligt var klockan 1730 innan jag satte mej i bilen för att köra hem.
Det är så roligt att planera resan till fjällen, i synnerhet nu när jag är "frisk" i skelettet.
Idag har jag följt med Åsa till Vuollerim. Har hälsat på mamma och  min bror. Mamma höll på att bädda ner sin lilla hundvalp (ett mjukisdjur) i sängen för hon hade precis varit ut och rastat den. Hon har blivit barn på nytt. Men hon blev väldigt glad åt mitt besök fast det glömde hon bort så fort hon vände sej om. Hon blir 97 år till hösten så det är ju förlåtligt. Vi pratade om att hon skulle baka mjukkakor till 100-årsfesten, bara jag sa till en vecka före!!!
Skulle byta plåster idag men apoteket hade inte fått hem dom på förmiddagen, så nu väntar jag på att maken har hämtat dom. Det verkar ju som det funkar och det vore ju perfekt för det blir så jobbigt för magen med så mycket piller.
nu ska vi bara äta innan dansen börjar kl 8.....



"Att vänta en glädje är också en glädje...."

Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Hej där, vad bra att ditt skelett är frisk. Har som vanligt varit på Allehanda. Nu är det sängdax ha det så bra!

Kram och god natt

marg

2010-02-27 @ 00:20:41
Postat av: Anonym

Ååh vad skönt att röntgenplåtarna inte visade nåt fel! ... och du - du ser verkligen fräsch, brunbränd och ungdomlig ut på "onsdagsbilden", jag tycker du är dig precis lik trots att det är tio!?!?!! år sen vi sågs.

Kram!

2010-02-27 @ 01:13:00
Postat av: Britt-Marie

Det är jag som har föregående kommentar, vette fasen varför mitt namn föll bort /B-M

2010-02-27 @ 01:15:13
Postat av: Marléne

Så kul du mår så bra och fick en kick av att allt såg bra ut på röntgenplåtarna. Hoppas att plåstrerna blir din "kompis"

Jag håller tummarna att du kommer iväg till fjällen.

Idag lyser solen från klarblå himmel i vårt fjäll, så jag ska skynda mig ut.

Stor kram till er

2010-02-27 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0