Alla Hjärtans Dag 2010

Hjärta hjärta på er alla!
Det har varit en intensiv helg. Vänner på middag igår, trevligt som vanligt. Vi såg  och lyssnade på eländet som kallas melodifestivalen, men herregud så dåligt! Det blir bara värre och värre. Finns ingenting att rösta på. Eller så har man blivit gammal och avtrubbad.
Idag tog vi en lång promenad, Elin och jag, och det var ljuvligt, nästan som våri luften. Sen startade förberedelserna inför den nu beryktade söndagssteken! Nu är den avklarad och många glada skratt blev det, härligt! Vi skulle  vara 12 personer men blev 10, kanske tur för 3½ kg stek tog slut.
Nu är allt diskat och klart och det ska bli så skönt att sova. Ska ju till Umeå imorgon och väskan är packad.
"Ta en paus och tänk efter hur mycket av livets goda som blir försummat, bara för att det inte kostar något!"
Klokt eller....?

Godnatt godnatt!
Maka, mor, svärmor, mormor, farmor
Viveka

Kommentarer
Postat av: Anderssons i Boden

Tusen Tack för den goda söndagssteken!!!

2010-02-14 @ 23:20:21
Postat av: Anonym

Ha de så bra i Umeå vi tänker på dig/ Åsa, Inger, Inga-Lill

2010-02-15 @ 10:42:56
Postat av: Åsa

Mycket god stek. Jag ser fram mot nästa söndagsbjudning =)

Lycka till Buzi buzi

2010-02-15 @ 13:02:19
Postat av: marg

Söndagsstek är inte dumt. Här blev det laxgratäng, också gott. Nu är jag trött och ska lägga huvudet på kudden. Håller tummarna för dig. God natt kram

marg

2010-02-15 @ 22:50:23
Postat av: Jag själv

Det går inte på något vis komma in på bloggen och skriva så jag får göra så här.

Är nu i Umeå. Har åkt tåg hit och det gick väl bra.

Ska försöka sova en stund innan morgondagens provtagning och möte med onkologen. Hoppas att jag inte blir besviken.......

2010-02-15 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0