Onsdag 8 dec

Äntligen lite piggare! Har legat helt utslagen i flera dagar, men nu är jag på G. Kom hem från S-byn i måndags, skrev ut mej själv. Ja, vad ska man göra? Dom fick inte fram vad det var för fel på mej, förutom min ständige  följeslagare som jag försöker skaka av mej.  Känns ju lite konstigt, först är man så dålig så man måste åka ambulans och få en herrans massa morfin och sen när smärtan ger med sej då finns det inget fel. Jag är ju evigt tacksam att det inte är nån spridning men ändå. Det är ett mysterium. Men så var ju inte Roger där........inte på hela veckan heller och då är det bara att packa ihop och åka hem!!
Men nu känns det i allafall att livet har återvänt trots att man inte har nån ork. Synd att det är så kallt, mina lungor gillar inte luften.
Nu ska jag hoppa i säng...hoppa  å hoppa  vet jag inte men i säng ska jag.
Godnatt alla mina kära och nära...
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siw



Hej Viveka! Äntligen! Vad skönt att höra att du mår bättre. Men nog är det konstigt att du inte kan få något besked om orsaken.. .

Igår hade jag en riktig höjdardag. Halv ett hämtade jag Frida på dagis. Vi skulle baka lussekatter, vilket vi oxå gjorde. Det gick både fort o bra. Vi hade visserligen inga russin hemma, men tranbär fick duga, till Fridas stora glädje. Sedan tog vi kälken med oss, gick till kullen, och susade utför. Både hon och jag. HÄRLIGT! Vad roligt det är att bejaka barnet inom sig. Dagen fortsatte med gemensam matlagning. Vi bjöd hela familjen på middag, med tårta som efterrätt.(Leif fyllde år)

Ja, det var en härlig dag! Hoppas du får fortsätta att må bättre. Kram, kram/ Siw

2010-12-09 @ 09:32:11
Postat av: Siv

Hej!! Va skönt att höra att du är lite piggare..Hoppas vi ses snart..Trevlig Helg Kram Siv

2010-12-09 @ 17:37:25
Postat av: marg

Hej min vän! Roligt att du är bättre! Fortsätt krya på dig!

Kramar och god natt

marg

2010-12-09 @ 21:58:49
Postat av: Vinslisa

Skönta att höra! Imorgon drar Alma och jag österut...dax för lite internationellt motstånd i konståkningsvärlden... Finland here we come ;=)

Önsakr dig en skön tredje advents helg så hörs vi nästa vecka.



/M

2010-12-09 @ 22:37:10
Postat av: Kina och Alf

Hej Överstinnan!

Ja, så var det helg igen. Skönt att inte behöva juljäkta numera. Och våran egen Viveca jobbar som brukligt är över helgerna. I em var Kina ute på vift på stan alldeles för sig själv några timmar medan jag fick ta igen mig hemma i soffan. Lite korsord, musik och läsning. Nu önskar vi dig en god helg. Hälsa Översten... (OBS att vi av respekt skriver med stor begynnelsebokstav).

2010-12-10 @ 20:21:24
Postat av: Cat

Ser för min inre syn hur du hoppar omkring i sängen, hi hi! Ha en skööön helg med lagom mycket av allt. K Cat

2010-12-10 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0