Onsdag 15 dec

Första  natten på länge som jag haft näringsdropp. Tyvärr är det ett måste för jag är så dålig på att äta, ingenting smakar och jag blir bara tunnare för var dag som går. Faktiskt så kände jag mej piggare idag. Om det var av droppet eller av nåt annat det vet jag inte.
I allafall så har vi varit i kyrkan ikväll och lyssnat på Tommy Nilsson. Det var otroligt bra. Han var glad och sprallig och sjöng låtarna från sin senaste skiva. Mysigt med alla julsånger.
Nu har sköterskan varit här och kopplat droppet, ska ha det till i morgon. Hoppas att jag mår lika bra i morgon för då ska jag åka buss till jobbet och äta jullunch.
<ktam på er alla.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas att du kan njuta av jullunchen det var

mycket gott.... Vi kan väl höras av tänkte komma

och hälsa på dig nån dag om du har tid och ork

Kram Siv

2010-12-16 @ 08:13:39
Postat av: Kina och Alf

Tjolahopp! Ja, nu är du väl förhoppningsvis på väg till F 21 och jullunchen. Kina ska äta lutfisk idag. Snön bara vräker ner, men en utflykt in till stan blir det väl på em. Man får bara försöka hålla sig undan folk som går omkring och exploderar helt plötsligt. Må julmaten smaka gott för dig. Kramar

2010-12-16 @ 10:24:22
Postat av: Anonym

Hoppas att du kunde njuta av jullunchen! Stor kram <3

2010-12-16 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0