Onsdag 1 dec

Hej alla!
Idag mår jag inte nåt vidare, det rosslar lungorna och lite feber. Har pratat med urologen, det låter lite knepigt att prata  med urologen när man har  besvär med lungorna, men eftersom det är njurcancer som spritt sej så blir det så. Och förresten den bästa läkaren, Roger, finns ju där, och han ska ringa mej snart.
I lördags blev vi bjudna på middag på Far East av Åsa och Lars mycket gott och trevligt.  Sen blev det ju 1:a advent och julskyltning, vilken jag inte besökte, det var för kallt.
I måndags låg jag mest hela dagen, ibland orkar man inte och då är det bara att lyssna på kroppen. Det verkar bli en sån dag idag också.
Men alla ni andra, lev o må det har ni förtjänat!!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej vännen, det låter inte så roligt. Hoppas du blir bättre snart!

Styrkekramar

marg

2010-12-01 @ 21:48:38
URL: http://[email protected]
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hej Viveka!

Jag håller alla tummar och tår att du ska bli pigg igen. Vilket trevligt reportage i bilagan igår!!!

Ljust och fräscht.

God Natt-kram från lappstan´

2010-12-01 @ 22:10:04
Postat av: Britt-Marie

Hej kära Överstinna! Ett tag sen jag läste din blogg, ser ju att det går upp och ner för dig - hoppas det nu går uppåt! Tänker på dig ofta ofta! Kram o måtte du krya på dej!

2010-12-01 @ 23:03:16
Postat av: Marléne

Hoppas du mår bättre idag. Vi sänder dig tankar i etern

Kram kram

2010-12-02 @ 13:06:11
Postat av: Mona

Tänker på Dig vännen. Hoppas du mår bättre idag.

Kramar Mona.

2010-12-02 @ 13:19:42
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka! Idag kom tisdagebs NSD med bilagan som var så intressant. Vilken fin presentation i både ord och bild av lägenheten din. Kina och jag njöt. Nu har du blivit kändis. Träna på att skriva autografer!

Här nere är det kallt som i ändan på en isbjörn...

Kramar

2010-12-02 @ 14:52:14
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas att filmen var bra och att du får en bra helg trots allt..... Kram Siv

2010-12-03 @ 06:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0