Söndag 25 april

Ja nu har vi kommit hem från Ammarnäs där vi varit sen i fredags. Underbart trevligt och naturligtvis jättegod mat. Systerdotter och hennes Ulf bor i Kvarntorp Ammarnas, ganska nära potatisbacken, dom odlar sin potatis där, och har renoverat sitt hus, en Norrbottensgård (Västerbottens-) till rena utställningshuset. Skulle absolut platsa  i en inredningstidning! Sen har dom den finaste hund vi träffat på länge, kan allt och är bara 5 månader. Helt otroligt!
Vi har solat grillat och badat bastu och bara haft det mysigt.
Nu är vi hemma igen. Men i fredags när jag vaknade badade jag i svett och mådde så dåligt så jag var väldigt osäker om vi skulle åka eller inte. For till frissan kl 8 och en timme senare låg jag platt i soffan och sov till ½ 12. Sen blev det bättre.
Nu ska jag jobba i morgon och det känns bara bra.
Ha en trevlig kväll,
Överstinnan.

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Men då har du inte träffat "fröken Smilla"- som är den finaste av alla småhundar som finns idag...fråga Anita som är extramatte och såld...'Kramen!

2010-04-25 @ 20:59:24
Postat av: marg

Det var ju en fin helg ni hade.Vad roligt.Hemma i Ty. är det vår alla träden blommar och på marken finns det alla sorters blommor. Jag är less på snön och väderdeppig, men det går väl över. Nattiskram marg :(

2010-04-25 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0