Påskdagen 4 april

Fjärde april.........började tänka....blev inte lurad på 1:a april.....hm.. jag kanske blev det och märkte det kanske inte..Ja ja hoppas nån hade roligt  ändå.
Igår tog vi en promenad till Pagla skidstadion med fika mm i ryggsäcken. men jag ska erkänna, att jag höll inte på att orka gå dit, jag frös ända in i märgen förmodligen är lungsäcken full igen för det tar stopp när man andas. Vi kom fram men efter en stunds återhämtning så knallade vi hemåt och då gick det betydligt  mycket lättare. Hade dubbla jackor och så var det nerför.
Maken for och handlade det nödvändigaste och så gjorde vi palt. Inget påskbuffébord här inte! Det var gott med palt, fast jag bara orkade äta drygt en ½. Vi tittade på körslaget och slappade i soffan. Skönt att ha gubben hemma nu när det förhoppningsvis har snöat färdigt.
Nu väntar en promenad till centrum, det är ju så soligt och fint.
Önskar er alla en fortsatt trevlig påskhelg        

Långfredag, korvgrillning nere vid stranden med grannarna.                                 

.     

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hej igen! Vilken underbar dag det har varit med en klarblå himmel och en klargul sol. Hoppas det består imorgon också. Fin bild! Vi har varit i Porsiedet och njutit av solen idag. Kramen AnnaLisa

2010-04-04 @ 21:49:24
Postat av: marg

Hej, det ser ju mysigt ut. Ha det bra.

God natt god natt!

kram marg

2010-04-04 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0