På jobbet 22 april

Hej!
Igår var det 5 år sen jag fick min anafylaktiska chock när vi var  i Arvidsjaur på väg till Hemavan och skidåkning.  Expertisen tror att det var den som triggade igång min njurcancer. Att immunförsvaret bler ordentligt nedsatt. Tur att man inte vet nåt i förväg. Konstiga minnesdatum man har. Är inne på min 2:a vecka med Sutent och jag mår bra. Kanske kroppen vänjer sej med dessa piller?
Det går  bra att jobba nu, det blir  tre  hela dagar och två dagar uttag ledighet per vecka. Det blir ju lite mer klirr i kassan.
Annars går man i väntans tider...på det nya golvet och "nya" köksluckor. Man kan  ju inte annat än att vara positivt inställd till Wiksténs för igår fick vi en inbjudan till "Extravaganza" en musical på Western Farm den 14 maj. Middag och Show.....gratis är gott...eller hur?
Innan dess är det 60-årskalas i Umeå, min kära väninna Gunilla ska vi fira den 8 maj  och i morgon åker vi till Ammarnäs till systerdottern och hennes man. Det är mycket nu, man kul. Det känns som man kan planera lite nuförtiden.
nu ska jag rigga om och gå ut med stavarna.
Div- och skvadronsassistenten.

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej på dig! Det är kul att se att det är full fart framåt! Så ska det låta! Då kanske det finns utrymme för ett besök framledes i sydligare nejder, t ex 100 mil söderut... Ut med stavarna!

Kramar från Hhöjden

2010-04-23 @ 08:16:10
Postat av: Vinsalisa

i´m back....! Herregud vart tog April vägen?? Ikväll är det lugn kväll i byn..fredagsmys med Take-off pizza och treligt sällskap. Nu njuter jag av fredagslugnet en stund till och ser fram emot soooovmorgon zzzzz

/Kramis!

2010-04-23 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0