Långfredag 2 april

Ja ni undrar väl om jag lever när jag inte skrivit i min blogg på en hel vecka. Jo jag lever och mår bara bra. Att man har ont båda hgär och där hör väl till. Gör uppehåll med Sutent nu ska börja om  den 12 april.
Det har varit hektiskt sen jag kom hem från fjällen, både hemma och på jobbet. Har ju ett projekt på gång men det skriver jag om sen.
Det har ju varit födelsedagsfirande,KG 70 år och då mådde jag inget vidare, men  det mesta går ju över.
I går promenerade vi till Ågärdan, middag hos Karin och Roger. Idag är det bara pyssel inomhus innan vi ska ut på en välbehövlig stavgång.
Helgen kommer vi att tillbringa hemikring, kanske lite skidåkning i Klinten.
Glad Påsk på er alla!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

Ja, nog har jag ju undrat var du håller hus och vad du gör. Skönt att du mår bra! Nu ska jag fortsätta vi ska ha gäster i kväll och jag ska laga maten.

Kram marg :)

2010-04-02 @ 16:22:16
Postat av: Monica & Mats

Glad Påsk lilla moster! Sköt om Dig och maken! Kramar

2010-04-02 @ 19:17:18
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hej!!! Ja jag blev nästan orolig och trodde du hade blivit kvar i ocivilisationen Murrjäck! Kramen AnnaLisa

2010-04-04 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0