Torsdag 24 sept

Vaknade ½5 i morse med världens huvudvärk....biverkning??
När jag sen steg upp och tittade mej i spegeln var jag som en kokt kräfta i ansiktet, också en biverkning??
For i allafall och besiktade Dagny,inga problem med den husbilen. Åkte till jobbet och blev succesivt bättre i
ansiktet och nu är det nästan bra. Kanske jag klarar det den här gången. Nu har jag bakat blåbärsmuffins, dom blev jättebra,och lite förberedandeför kråkbärssaft, det är ju så nyttigt sägs det.
Planen är att jobba i morgon, har lite ekonomipyssel att göra. Men man är tämligen ensam, alla är ju utspridda på olika uppdrag.
Nu ska jag packa ihop gubben och mej själv och hoppa i säng.
Kram och godnatt!
Viveka


Kommentarer
Postat av: marg

hej,förhoppningsvis bara lindriga biverkningar.

Jag tog bussen till stan vid lunchtid och träffade en kompis från Gammelstad och vi gick i affärer. Hon älskar att komma till Boden för att shoppa. Sen åt vi lunch och hade massor att prata om, så klockan blev mycket innan jag kom hem, då var det bara att laga middag, köpesärtsoppa, den var god med en liten klunk varm punsch till. Nu är kvällen här och sängen vinkar

sov så gott kram marg

2009-09-24 @ 21:31:20
Postat av: Lena Lundmark

Heja Vivieka!

En helt annan situation sedan jag var in sist och tittade i din blogg, vad skönt att höra. Fast jag förstår att det inte är lätt med de nya medicinerna heller. Men du ang rodnaden - det är väl det nya modet eller..visst..? (Det skall visst vara lite lättare om man ser sakerna från en positiv sida) Många kramar /Lena

2009-09-24 @ 22:42:26
Postat av: Irene och J-E

Hej Viveka



Du vet att vi läser din blogg varje dag och sänder varma tankar.

Kram från oss i Kronis

2009-09-25 @ 13:27:08
Postat av: marg

Hej! Hoppas att du har haft en bra dag idag också!?

Har varit hemma hela dagen och försökt greja på. Svårt när man är enarmad, men det blir väl bättre.

Är hela tiden fruktansvärt trött måste vara medicinen. Nu ska jag sluta med dom så blir jag väl piggare.

Regnet slår på rutan och det återstår bara sängen

God natt och sov så gott

kram marg



2009-09-25 @ 22:33:11
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0