Torsdag 17 sept

Godkväll alla glada!
Torsdagar verkar vara mina bästa dagar. Tog en lång promenad  på förmiddan sen for Karin och jag till vårt favvoställe: Kyrkbyns kök! Vilken himmelsk mat och vilken atmosfär. Ögat får det ögat vill ha!
Sen blev det lite shopping innan kroppen skrek.VILA! Väl hemma så hittade jag två fina Karl Johan, gott.
Vi har ätit ärtsoppa till middag med Ante , Maria och Elin, men ingen punsch!
Samtal från Umeå, jag ska  vara på onkologen kl 9 nu på tisdag, alltså åker vi ner på måndag kväll. Ska nu få ytterligare en ny sort, AVASTIN. Hoppet står nu att jag inte får så mycket biverkningar så jag måste in på sjukhuset.
Synd att jag inte fick vänta en vecka till så hade Maria och jag kunnat åka tillsammans, det hade varit så bra. Men vi kanske kan åka tillsammans vid ett senare tillfälle. Vet ju inte om jag ska behandlas 1 eller 2 ggr i månaden. Det lär ju visa sej på tisdag.
I morgon blir det halstrad strömming nere vid stranden, hoppas på fint väder.
Nu är det sängdags igen, tänk att så är det varje kväll. Annat var det när man jobbade dygn i Klöverträsk, då sov man på dagen och jobbade på natten.
Tur att det är över, skulle inte orka med nattskift igen.
Puts & kram
Överstinnan


Kommentarer
Postat av: marg

hej, hoppas den nya medicinen hjälper utan biverkningar. här är det som vanligt, ont och dåligt med sömn, men nångång ska det väl släppa.

sov gott god natt kram

marg

2009-09-17 @ 21:36:50
Postat av: Anonym

Hej!! Hoppas att det går bra för dig i Umeå har du tid kan du väl slå en pling innan du åker



// Kram Siv

2009-09-18 @ 07:07:08
Postat av: Marléne

Hej Moster !

Hoppas det går bra för dig i Umeå o att de hittar rätt medicin. Igår firade vi Ulfs dag med att han fick bestämma vad vi skulle göra o det blev en hyrbilsdag, vi äkte runt o tittade. Vi såg en massa fint, ön vi är nu på är bördig o fin jämfört med en del andra öar. Vi var ute hela dagen o var rätt mör vid ½10 när vi kom tillbaka. Sköt om dig nu o ha en underbar dag. Stor kram från oss.

2009-09-18 @ 08:21:23
Postat av: Vinsalisa

..och här sitter jag och laddar för ett klassiskt Ileddygn...;=), men imorgon är en annan dag! Kul att du oxå hittade svamp..för det har jag me, smörsopp i massor utanför LE`t, men tillagningen får vänta till på söndag när jag vaknar...kanske hittar fler imorgon..en F21 hitta svamp promenad! Trampa nu in skorna så du är snygg på tisdag i Umeå.

/Kramisar

2009-09-18 @ 21:17:00
Postat av: Isak

Hej mormor :D hur mår du ?? // Kram Isak <3<3

2009-09-18 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0