Torsdag 10 sept

Ännu en dag som  jag mår jättebra. Har varit på mammografi, det gör ont! Konstigt, man är skuren kors och tvärs över hela kroppen och så ska man tycka att det är så obehagligt när dom trycker ihop brösten. Men det är ju nödvändigt.
Har haft en verkligt trevlig dag tillsammans med Karin först, vi for till Stenudden bageri sen till Gammelstad på underbar lunch sen eftermiddagen med Margarete. Vi såg  "Den vita massaien" (jag såg ju inte klart härom natten) tog ett glas rött och åt chips som sig bör när man är på bio. Bra film.
Planer finns att åka till Arvidsjaur i morgon, det ska visst bli fint golfväder i helgen. Får passa på när man står på benen.
Nu har vi badat bastu så nu finns det inte mycket mer att be för.
Slutar här med att önska er en god natt Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

hej, och tack för en härlig eftermiddag. efter dessa trevliga biotimmar var det helt omöjligt att laga middag, varma koppen och ciabattamackor och små tomater (jag)blev det. nu är natten här och snart sovdax för en del.

god natt god natt och kram marg

2009-09-10 @ 22:22:16
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Karin

Hej,hej! Tack för den trevliga utflykten igår , fint väder och wonderbar lunch blev en önskedag...Det är så härligt att se dig så pigg och fylld av energi. Nu hoppas vi att ni får en go-helg i Arvidsjaur med go-värme, go-dis och go-lf...Ha det bra

Kram,kram/Karin

2009-09-11 @ 08:03:05
Postat av: Gunilla

Hejsan!

Jag vill bara önska er en trevlig helg å hoppas att ni kommer iväg till Ajaur.

Palles kommer i helgen,å lördag så åker Palle med Sune på älgjakt.

Ha det gott å kram från mej!

2009-09-11 @ 13:17:11
Postat av: siv

Hej!! mycket som hänt under de 2 veckor jag varit borta.. skönt att se att du verkar må lite bättre.

Vi kan väl höras av nästa vecka om du jobbar.

Ha en bra helg Kram Siv



2009-09-11 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0