Onsdag 9sept

Gokväll. Nä vet ni vad, den här natten var inte som jag ville att Klev upp ca 24, flyttade till soffan och tittade på en film, "Den vita massaien", fast bara halvvägs sen somnade jag.........i soffan. Inte kul men så här kan det bli. Orkade inte upp i rätt tid men jag kom till jobbet i tid...nästan i allafall.Nu har jag jobbat tre dagar i sträck, tänk för ett år sen, vad var det för konstigt men det? I morgon ska jag på mammografi och om orken finns ska jag dra iväg till min Hangar 86.Nu har beställningen av hälsokostpreparaten kommit. Så nu ska Maria och jag bli FRISKA!!!Nu är det björkaska och bärpulver, surkål och diverse andra  saker som gäller. Hoppas man får skippa alla skitmediciner som bara gör en sjuk. Ikväll har vi badat bastu, underbart, mörkt och mysigt! En skinkmacka och sen ....isäng!Godnatt till er alla som flitigt läser min blogg. Kram från Hon som bor överst...

Kommentarer
Postat av: Cat

Kram och gonatt till dig med, skickar lite John Blund pulver med telepati. Hjälper mot allt möjligt, sa i alla fall vår Josefin när hon var liten :)

Cat

2009-09-09 @ 22:47:39
Postat av: marg

hej, sena kväll och ute viner höststormen.ska straxt i säng för jag ska upp tidigt, ska också på mammografi. sov gott, god natt, natt

marg

2009-09-09 @ 22:50:07
Postat av: Adine

käraste kusin

Jag läser din blogg minst en gång per dag. Jag blir så glad när du mår bättre och orkar mer.

2009-09-10 @ 16:01:06
Postat av: Anette

Tjena! Som du vet så ingår det i mina dagliga rutiner att läsa din blogg varje dag. Fortsätt och kämpa, du vet, tjejvasan närmar sig med stormsteg.

Kram Anette

2009-09-10 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0