Måndag 28 sept

Nä fy fasen va trist. Maria  mår så dåligt, hon kunde inte åka till Umeå och få sin Avastinbehandling och nu är hon inlagd på Sunderbyn. Kära kära lilla sonhustru, det gör så ont i mej när du är så dålig. Jag vet ju hur det känns när värdena är så låga, man får feber och infektion i kroppen. Själv har jag nu munnen och halsen full av sår. Ska ta prover i morgon, vi får väl se hur dom ser ut då. 
Har varit på jobbet idag,  kul att så många är tillbaka. Har inventerat all konst vi har i hangaren, låter lite knäppt men det är faktiskt en hel del.
Planerar att jobba i morgon om jag känner mej bättre, kan inte köra på all morfin jag måste äta när jag har så här ont.
Men  imorgon är en annan dag.
Just nu har jag en liten Dixie i mitt knä och en gubbe till vänster och sängen väntar......
Ska dricka lite te med honung först.
Godnatt godnatt/Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej!

eftersom vi har sagt allt som skulle sägas idag, säger jag bara tack & god natt min vän, sov så gott och krama gubben

marg

2009-09-28 @ 22:00:03
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Klara

hej momo!

Tänker på dig, spara halsen och prata inte så mycket.

Jag och en kompis fixade dom där måtten till kläningen jag vann på tradera så du behöver inte hjälpa mig, ta det lungt istället och vila upp dig så du kan fara på din cypern resa som du var tvungen att avboka.

ÄLSKAR DIG!!!

2009-09-28 @ 23:25:10
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: Monica & Mats

Hej moster!

Ville bara säga att vi tänker på Dig!

Kramar

2009-09-29 @ 11:36:00
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: marg

Är trött och har haft en fullspäcckat dag, läs på bloggen. Hoppas du har mindre ont idag?!

Sov gott och god natt kram

marg

2009-09-29 @ 22:20:39
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Granen

God natt till dig. Hoppas verkligen du får sova inatt!!! Vi är just hemma efter en middag på Viljan med goda vänner. Vad duktiga de är, restaurangeleverna! Å gott! Det ska vi göra när du får aptiten tillbaka!!!

Skolan hela dagen imorgon, torsdag och fredag å så far Per , till huvudstaden. Så leker vi kurragömma här i trappen, precis som du sa;)Det blir himla skoj! Vi ses senare i veckan, efter du varit till Sunderbyn. Nu har vi två att tänka på i det stora gula huset. Tänk om man kunde skicka lite vita blodkroppar i en burk, tänk om! Ja, många tankar till dig och er, var stund. Kramar i stora lass och GOD natt!

2009-09-29 @ 22:24:24
Postat av: marg

Hej, vad tråkigt att du ska ha ont i munnen och i halsen!! Ska det aldrig sluta?

Jag har haft nästan en hel dag med Felicia och det har varit himla roligt. Men visst blir man trött man känner att man inte är 25 längre utan över 30.

God natt och hoppas du kan sova

Kram marg

2009-09-30 @ 22:22:23
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0