Måndag 14 sept

Tjenamoss!

Upp i svinottan,svetten har vällt ut i sängen inatt. Fattar inte att jag svettas som en gris fast det nästan är frost i sovrummet. Sänglinnet är skrynkligt kallt och vått. No idea.
Känner på mej att det blir bättre  kommande natt.
Jobbet....kul som vanligt. Gick stavgång med Vinsalisa och Åsa  efter  lunch. Härligt och vackert väder. Vi gick en timme. Ont i dom förtvinade musklerna, men jag ska kämpa på imorgon åsså.
Dagen susade iväg, fick ändå mycket gjort. Känns  mycket bra. Det som inte känns bra är att Umeå inte hör av sej ang medicineringen. Hoppas på imorgon då jag ändå ska  lämna en massa prover.
Jag mår bra fast lite trött. Jag har nog glömt att jag är lite gammal nu...
Gladde maken med raggmunkar och färskt sidfläsk, en av hans favoriter.
Nu har vi tittat på TV en stund så det blir sängen snart.
En ny härlig dag kommer förhoppningsvis i morgon.
Godnatt//Överstinnan
Tänker mycket på Maria, min sonhustru.......


Kommentarer
Postat av: marg

hej, det där med svinottan tror jag smittar, vaknade halv fyra och kunde inte sova pga. ont.var till sjukgymnastiken, och fick nya rörelser.

Frissade mig på stan och sen fika med Eva

2009-09-14 @ 22:42:24
URL: http://margerete.hultin.cc
Postat av: marg

hej igen var ju inte färdig med min utläggning. när jag kom hem frös jag så jag hoppade, i säng med 2 panodil och SOMNADE! Sen blev det bättre men nu är det väl sängdags igen!

god natt, sov gott

kram marg

2009-09-14 @ 22:46:39
Postat av: Alf och Kina

Hej på dig, Överstinnan!

Nu kommer snart en av dina underordnade, (f d övlt), upp och hälsar på i Garnisonssta´n. Kommer på torsdag och far hem på tisdag fm. Hoppas att vi kan träffas en stund. Och du! Ta det lugnt med att fixa mat och dricka. Slit inte! Det viktigaste är att vi får ses.

Vi hälsar så gott härifrån Hammarbyhöjden.

2009-09-15 @ 10:41:16
Postat av: marg

Hej i sena kvällen, här var det en vanlig dag och det var ganska skönt,axeln vill inte som jag, och som vanligt har jag väl för bråttom med allting.

God natt och sov så gott

kram marg

2009-09-15 @ 22:51:38
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Stålkvinnan

Lilla svärmor, jag tänker mycket på dej också... Idag mår jag förvånansvärt bra faktiskt, har gått med mina små söner i 40 min, det var skönt, lite trött i huvudet bara. Nu har jag ju bara 23 behandlingar kvar, jippi, eller....???? sköt om dej så hörs vi och syns!



2009-09-16 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0