Tisdag 6 okt

Har faktiskt sovit ganska bra i natt. Vetevärmaren på hals och öra gjorde väl sitt till.
Var hos HSE redan kl 7 för provtagning. Hade ju tänkt gå på gympan i morse men det funkade inte. Kroppen sa NEJ.
Har frusit och haft(har fortfarande) så in i nordens ont i halsen , tungan och örat. Konstigt att inte ens morfin hjälper. Jag är en vekling...åt räven!
Åkte hem kl 13, mer morfin och somnade slutligen. Avbokade synkontrollen och fortsatte sova till 1830.
Jag har varit tyst hela kvällen, det gör så ont att prata. Har försökt äta lite sellerimos och kyckling men det bästa är kamomillte och honung. Ska ta lite mer innan jag ska sova igen.
Taxin till S-byn i morgon kommer 0835 så det blir sovmorgon....igen.
Har inte hört av Umeå ang mina prover, dom har lagt av och då blir det ig!
Slutar här ,sov gott var rädda om er alla!
Överstinnan


Kommentarer
Postat av: Karin Jönsson

Du är ingen vekling. Jag vet ingen som har en sådan energi och ork. Det är en tuff tid du går igenom, och ändå orkar du göra allt du gör. Tänker mycket på dig. Vi ger oss inte, så lätt i den här släkten.

Kram / Karin

2009-10-06 @ 22:05:13
Postat av: marg

hej tuffing!

Har jobbat på fm. handlade sen (äpplen). Dagens efterrätt ugnsstekta äpplen fyllda med russin, honung och pumpafrön, mumsigt!

Nu ska jag försöka att sova. Imorgon bitta kommer nya studenter.

God natt min vän sov gott kram marg

2009-10-06 @ 23:01:16
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Cat

Du är en av de starkaste jag känner! Sedan är det helt ok att förbanna, skälla, tjura och vara arg på något så orättvist. Hoppas du mår bättre idag?

Ska iväg till Hildursborg, Hanna spelar klasshandboll idag så det blir ett par timmar där. Sedan ska vi baka... Ryttarkaka, Kladdkaka, Pitekaka... får se vad det blir.



Kram!

2009-10-07 @ 11:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0