Tisdag 27 okt-Sabina namnsdag

Lite bättre med klådan i natt. Fattar bara inte vad det är som kliar så hemskt. Kom iväg till jobbet  i morse. Hade fullt upp med mina sysslor och skvadronschefen han hade också fullt upp med att försöka ordna upp svamlet med min lön. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att betala ut MIN SEPTEMBERLÖN. Alla som fick lön nu i veckan, det var ju för sept. What´s the problem with mine????
Har väntat hela dagen på att läkaren från S-byn ska ringa och säja hur mina prover var som jag tog igår, om jag ska ha behandling i morgon eller inte. Det är sanslöst att bara vänta och vänta. Jaja taxin kommer 0840, jag åker väl till sjukhuset och inväntar besked. Här gäller det att vara tålmodig. Jag har ju mina funderingar, ska jag fortsätta med Torisel när det inte gett nåt resultat?? jag vill inte åka till Umeå nästa vecka, jag vill inte träffa Erika mer. Jag har ju redan fått beskedet  från DT i lördags.
Nu är jag bara så himla trött.
" Undvik att tänka på allt elände- tänk på det vackra och fina som ännu finns kvar."
Godnatt/Viv


Kommentarer
Postat av: marg

Hej!

Du har då verkligen motgångar så det förslår, ska det aldrig ta slut?

Idag har jag mest vevat omkring hemma. Måste packa imorgon och ha lektioner hela dagen. Torsdag åker vi igen. Det blir himla roligt det också. Nu i duschen efter gympingen och i säng. Sjukgymnastik imorgon kl. 8.00

God natt och kramar i massor marg

2009-10-27 @ 22:39:21
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Cat

Enda orsaken till att du ska vara minsta tålmodig är att spara ditt hjärta, inte något annat. Jag kan ringa till Umeå och säga att du inte vill ha Erica för att du inte litar på henne. Sedan kan jag ringa till S-byn och fråga om du ska få behandling i morgon. Efter det kan jag ringa till löne och bråka om din lön. Sedan skulle jag gärna krama om dig, men kan inte för jag har så förskräcklans ont i halsen - vill inte smitta. Nå, bara så att du vet så sitter jag här och är ARG åt dig, hoppas att det hjälper.

Kram

2009-10-28 @ 13:58:07
Postat av: Viveka

Cat, du är bara så gullig........

2009-10-28 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0