Lördag 3 okt.

Idag skulle min svåger Gus ha fyllt 64 år, men han gick bort för 10 år sen. Tänk vad tiden går.
Ja nu har det gått några dagar igen och jag mår fin-fint. Lite sår i munnen och halsen men inte till närmelsevis så ont som jag haft tidigare Så nu har jag bestämt att fortsätta med Torisel hela kuren ut. Den pågår visst i 6 veckor om jag fattat det rätt.
Jag har jobbat tors-fredag och det har bara varit bra. Jag tar min "egen" medicin och det var tummen upp enl Roger Brännström, urologen.
Idag ska vi vistas ute och ta upp bryggan och rensa bort ris runt tomten, ska bli skönt att göra nåt med kroppen.
Maria har fått komma hem, dåliga värden men det är på väg att bli bättre. Vi håller tummarna för dej Maria!
Jag ska måla ett stort ekskåp och förflytta det till sovrummet så småningom. Det känns som energin är på väg tillbaka.
Maken sover än men det blir bara en liten stund till för nu är det frukost.
Trevlig helg!
Överstinnan.

Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

vad skönt att du mår nästan bra! Idag har barnbarnen och barnbarnsbarnet varit hit på middag, det var roligt. Det blev en enklare variant, men det var kul och axeln bråkade inte värre än vanligt. Nu brummlar diskmaskinen och jag får vara ledig.

Trevlig kväll och helg

kram marg

2009-10-03 @ 20:18:22
Postat av: marg

Hej!

Kväll igen, hur fort försvinner en dag, man har precis öppnat ögonen då ska man stänga dom igen för dagen.Då är det bara att lägga sig igen.

God natt Viveka, sov så gott

kram marg

2009-10-04 @ 22:28:52
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0