Torsdag 12 nov

Nä. nog har jag kliat och klöst i natt...kanske inte så mycket som förut men ändå..
Åkte till jobbet några timmar idag fast jag inte skulle. Det var bra jag fick en hel del uträttat.
Har kokat en massa palt som jag ska ha med till Stockholm, å lingonsylt...å löjrom..
Glömde berätta igår att jag fick en kallelse till kirurgen den 18 nov, vet ej om dom ska ta bort nåt eller sätta in nåt. Men jag har ringt och avbokat  det idag. Vad det än var. Men min käre Roger ringde idag som han lovat
han är nog den ende på Sunderby sjukhus som håller ett löfte
Nu är det dags att sova sängen, vi ska ju till huvudstaden i morgon och Buddy Holly....

Godnatt  alla vänner
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, hej.

Vill bara önska trevlig resa och ha det så kul.

Kram och god natt

marg

2009-11-13 @ 00:24:15
Postat av: Carin Hessmo

Hej Viveka!



Du kämpar på, märker jag. Det är riktigt. Det där uttrycket om luft i däcken var bra. Du ska ner till Stockholm och se Buddy Holly. Jag väntar tills den 20 februari, då är Brolle på Coop Arena. Nog för att jag ska till Stockholm också men inte förrän tidigast i maj. Jag är ju pensionär numera du vet och det är fantastiskt skönt. Fast idag ska jag ut och äta älgsoppa med mina pojkar. Per och jag har börjat bowla, skitkul. Fast särskilt bra är jag ju inte men det kommer. Vi gör det ju bara som hobby, har inga planer på att bli svenska mästare.

Ha det så bra som möjligt.

Kramar från Carin

2009-11-13 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0