Söndagkväll

Ja då är man åter i Boden, resan hem gick ju bara fint. Vi hade sån tur, Kent (Tack Kent, jag kokar gärna mer palt till dej) körde oss till Arlanda via Nybrogatan för upphämtande av en massa lyxmat. En påse fylld med rådjurstek, älgstek, vildsvinsrevben, andbröst mm som kusin Anders lämnat till oss. Tusen Tack Anders!  Jag kokar mer palt om du vill!
Nu har jag tagit hand om kantarellerna, dvs  förvällt dom, det blev jättemycket. Gott att ha till vilt.
Nu ska vi titta på Tv och i morgon är det arbete och SUTENT-start
Hoppas att min kropp accepterar medlet den här gången.
Vi har inte packat upp, för att på torsdag reser vi till Skåne, vi blir där över helgen. Min present till maken, han fyller år om en vecka.
"Omtanken är den bästa av alla tankar och livsglädjen växer genom ett rent samvete"

Godafton/Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Det var då ett resande, men det finns ett ordspråk i tyska: wenn jemand eine Reise tut dann kann er was erzählen --- när någon gör en resa så finns nåt att berätta. Nu är det sängdags, God natt min vän, krama maken. Kram marg

2009-11-15 @ 23:30:18
Postat av: Ingela

Grattis på namnsdagen!Ber och hoppas att det går bra för Dig idag,när Du startar ny bahandlingsomgång.

Bamsekram Ingela

2009-11-16 @ 06:30:15
Postat av: Gunilla

Hej kära syster å GRATTIS på namnsdan!

Borta bra men hemma bäst stämmer väl.

Själv håller jag nu på att bo in mej på

min nya adress.Jag har ju tjuvtränat i sju år.

Allt flyttat i helgen,sista städningen i em.

Hoppas du klarar behandlingen bra den här gången.

KRAM från Gunilla

2009-11-16 @ 12:22:33
Postat av: Britt-Marie

MEN hur fasen orkar du göra allt du skriver om - blir trött av att bara läsa. Så ni skall till Skåne i helgen - det skulle vara jättekul att ses, men på torsdag firar vi en jobbarkompis som fyllt 50 och fredag-söndag är det Laholmsrevyn. Tyypiskt, men hoppas ni får en trevlig Skåne-trip och att du mår förhållandevis bra! Stor kram!



2009-11-17 @ 00:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0