Söndag 8 nov, Fars Dag

Efter att jag blev helt utslagen av medicinen i gårkväll, somnade kl 19, vaknade jag 14 timmar senare.
Hade inte nåt kli alls men ordentligt röd på kroppen av cortisonet. Tänk att det ska då bli biverkningar av allting!
Nå, jag fick mej en underbart skön promenad medan maken sov sin skönhetssömn.
Har sen pysslat med lite av varje, dammsugit, ja ni vet det vardagliga.
Ringt till min lilla bonuspappa Einar på Fars Dag, han blev så glad.
Sen kom CarlIvan med det beställda älgköttet, färdigpackat och infruset, hemkört och klart. Hur enkelt är det inte ibland.
I morgon ska jag jobba och sen ska jag ju till dagkirurgen på tisdagmorgon. Ska bli interssant att höra om dom fått nån "akutremiss" från Umeå. Känner bara obehag att ha den jäkla venporten i kroppen, så nu ska den bort!
Ni vet 11:e budet: " Man ska inte ge sej"
Nu ska jag duscha och sen ska jag spela BINGO-LOTTO, jo, ni läser rätt! Jag har köpt 3 lotter och nu är det min tur att vinna, jag har ju förlorat nästan hela detta året.
"Men bättre förlora något, än aldrig haft något"

Ha en trevlig söndagkväll.
Viv


Kommentarer
Postat av: MARG

Farsdagen är nästan slut. Barnen var här på middag, kul.Jag kunde krama Flisan och pussa Olivia eftersom jag är vaccinerat mot grissjukan. Imorgon gäller det sjukgym.kl.8 ....huva sen lektioner till 12.oo. därför ska jag nu sova.

god natt och stor kram

marg

2009-11-08 @ 22:05:27
Postat av: Britt-Marie

Tror vi är försökskaniner i mångt och mycket. Har nu bestämt mig, ska INTE vaccinera mig mot svininfluensan. Förra vecka sas det att barn under 3 år INTE skulle vaccineras - nu skall barn under 3 år ha TVÅ vaccinationer, i Tyskland skall absolut inte gravida kvinnor vaccineras och här i Sverige skall gravida kvinnor ta sprutan.... jag fattar ingenting. Hoppas att du kan ha det så bra som möjligt - Överstinnan! Stor kram från B-M

2009-11-09 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0