Måndag 9 nov Grattis Anita Warnerfelt

Måndagmorgon, sovit ett par timmar, urtrött. Åkte till jobbet, ont i bröstkorgen, kan ju inte ta morfinet när jag ska köra bil. Var till Carina på HSA och tog en massa prover och förväntar mej svar från Umeå i morgon.
Fick lite gjort på jobbet, men åkte slutligen hem efter lunchen. Orkade tyvärr inte vara kvar längre
Dök ner i soffan efter tablettintaget, sov ett par timmar. Har ätit makens goda köttfärssås och spaghetti så det var sista måltiden innan operationen i morgonbitti.
Undrar om remissen kommit från Umeå??
Ska nu äntligen ta ut porten, jag tror att klådan kommer från den, jag har ju nickelallergi, jag vet inte vad den innehåller för metaller. Men det kan väl inte vara nån metall man är allergisk mot??
Min doktor skulle ringa mej idag, gjorde han det nej, nej! Man ska inte förvänta sej nånting då blir man inte besviken. Men det finns nåt att bli glad åt:
Vi ska åka till Stockholm på fredag, Buddy Holly med Brolle!!

"Tänk gärna stora tankar- men glöm inte bort att glädjas åt små ting"

Ha en trevlig kväll!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Alf och Kina

Välkommen ner på fredag, Viveka!

Hoppas att vi får ses. Kan det bli Kajsas fisksoppa på Hötorgshallen tro? Hoppas att porten blir bortplockad och att klådan försvinner efter det.

We sees!

2009-11-09 @ 19:55:15
Postat av: Marléne

Hej !

Skönt att du får plocka bort porten ur kroppen nu. Vi önskar er en trevlig resa till helgen. Hoppas Brolle visar sitt bästa jag..

Stor kram från oss i fjället

2009-11-09 @ 21:16:34
Postat av: marg

hej!

undrar om du mår bättre än i eftermiddags? Skönt när porten kommer bort.Lycka till med OP imorgon.

God natt min vän hoppas du får sova i natt

kram

marg

2009-11-09 @ 22:06:25
Postat av: Monica & Mat

Hej lilla moster!

Hoppas allt har gått bra med att ta ut porten och att Du slipper från klådan! Vad skoj att åka ner till storstan och kika på Brolle. Vi åker ner om två veckor för att se Cats - trevligt!

Må nu så gott och hälsa maken! Kramar

2009-11-11 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0