Måndag 2 nov - Är med barn......

Jaadå! Han kom i morse, min pojke, min PRAO Thomas som jag ska ha  hack i häl denna vecka, synd bara att jag måste åka till Umeå i morgon. Han kommer från Skellefteå
Vi har utrustat,vandrat runt och inspekterat, skruvat och tvättat på service, besökt ATS-tornet F21. Häftig utsikt. Extra häftigt när franska flygvapnets C-130 (?) kom och landade efter att ha lfttankat JASen.
Han var mäkta imponerad, min gosse.
I morgon får han åka med Puman några vändor, det blir nog bra.

Men min natt då? Fy donk, det måste vara nåt i huset som startar min klåda. Rev och slet, duschade och smorde till 0510 och då somnade jag, det var så dags, jag skulle upp 40 min senare. Man är livsfarlig trafikant när man är så trött.
Dagen drog iväg, vi hade två sena uppvaktningar, Roger och Mats G så det blev tårta och en flaska "saft" samt lite böcker.
I övrigt har vi bara slappat i soffan i kväll, kliat och ätit glass och nu är det dags att attackera kommande natt. Tur är att Åsa kör i mogon, ska få åka nya bilen, kul!

"Det är inte själva stödet från mina vänner som hjälper mej mest, utan den säkra övertygelsen om att dom VILL hjälpa."

Godnatt!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

hej och hallo!

har varit och hälsat på Olivia och hennes mamma och pappa i eftermiddag. Eva, Flisan och jag åkte iväg. Det är roligt nu Olivia skrattar och jollrar. Man blir glad. Flisan är pratglad som vanligt, hon håller på och lär sig räkna nu.

Jag håller tummarna att det går bra i Umeå!

Hälsningar, kram och god natt

marg

2009-11-03 @ 22:25:04
Postat av: Britt-Marie

Jag blir alldeles matt Viveka! Tycker att jag är alldeles slut med allt scenarbete med Laholmsrevyn (jag skäms), när jag läser om hur du har det. Stor kram från B-M

2009-11-03 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0