Måndag 16 nov Grattis Viveka, du har namnsdag idag!

Alltså den här klådan håller på att göra mej galen. Det kliar dag och natt. Jag ser inte klok ut på mina armar.
Om jag bara visste vad det var, morfinet eller nåt annat. Det är nog tungt att gå upp halv sex när man sovit gott på natten. 
Har tagit första sutent idag, hoppas på en lindrig reaktion.
Nej jag ska sluta med morfin fr o m i morgon så får man väl se om man klarar av det.
For i allafall till jobbet, först på provtagning på HSA. Gulliga Carina sticker så försiktigt.
Det har varit full huggning hela dagen, handlade lite, lättlagad mat idag, pytt med ägg. Det gick an, inte min favvo men det fick duga.
Hade tänkt fixa lite saker innan resan till Skåne men det får bero till imorgon. Fick rosor av maken på min dag, gulligt.
Nu ska vi bara gosa i soffan och glo på TV.
I morron ska jag gå på gympan om allt är som det ska.

"Tänk om man kunde vara som ogräset-beslutsamt och uthålligt."

Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Ante

GRATTIS på din namnsdag kära mor :-)

2009-11-16 @ 19:49:28
Postat av: marg

Hej och grattis på namnsdagen! steg upp kvart i sex gympa, duscha, frukost sen kom eleven. Till Rotary på lunch. Hem sen, då föll jag på min träningssäng och sov en timme. Välbehövligt eftersom jag bara hade sovit 5 timmar. Nu snart hägrar sängen ska upp tidigt imorgon också och ha lektioner.

Ha en god natt och kram

marg

2009-11-16 @ 22:12:24
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Klara

hej hopp momo!

Inte tror du väll att jag har glömt dig idag?!

Massor av pussar och kramar till dig!!

2009-11-16 @ 22:49:57
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: AnnaLisa

Grattis Vickeva i denna sena timma!

Du skrev om beslutsamhet och uthållighet och jag tycker verkligen att du besitter båda egenskaperna.

Kramen från AnnaLisa

2009-11-16 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0