23 nov.Grattis maken och Kicki på era födelsedagar.

Det värsta föret i mannaminne. Först när vi landade på Kallax och vi skulle åka Volvo hem bara kanade vi. Men hem kom vi. Skönt att vara hemma igen.
Det tog mej en timme att köra till jobbet i morse. Snömodd, regn och becksvart.
Man blir så trött i ögonen. Men fram kom jag. Tog prover hos Carina på HSA, får svar i morgon om allt stämmer.
For hem lite tidigare för jag har varit på resebyrån och bokat en resa till Thailand den 27 dec. Hoppas verkligen att den blir av att jag klarar biverkningarna bättre den här gången. Hittills har jag ju mått bra, trots att magen krånglar. Men jag ser fram emot att få åka på semester.
I kväll har vi haft besök av Åsa och Lars, Ante och Elin och snart kommer Klara och Mats. Vi har ätit tårta och grattat maken. Av mej fick han ju resan till sina släktingar i Skåne, så det får räcka.
I morgon ska jag till tandhygienisten fvb till tandläkaren så småningom. Men först  åker jag till jobbet några timmar, inte så tidigt. Jag sover inte så bra eftersom det kliar så på kroppen.

"Det finns tre stadier i livet: när man måste sova och inte vill, när man vill sova men inte hinner och när man hinner sova men inte kan!"


Kram och godnatt sen!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Skönt att höra att Skåne-resan förlöpte utan större missöden (trots durkslaget) och att du trots allt efter omständigheterna verkar fit for fight. Men oj vilka härliga, tänkvärda, underbara deviser du skriver - vad får du allt ifrån.... stor kram från B-M

2009-11-23 @ 23:50:02
Postat av: Gunilla

Hej du tappra kvinna.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får vara så

pigg att ni kan åka till Thailand,så skönt med värme

och annat klimat.

Jättekram från mej/ Gunilla

2009-11-24 @ 13:00:53
Postat av: Marléne

Skickar dig en hälsning från grannlänet. Ser att du haft en helg med full fart. Jag hoppas att du mår relativt gott och att orken finns där trots allt.

Kram Marléne o Ulf

2009-11-24 @ 20:12:47
Postat av: Vinsalisa

Thailand, yes!!! ...sol och värme är det som behövs i detta mörker, Hitchcock-väder som myntades i Lena Callnes morgonprogram. Jobbar hela natten och imorgon blir det adventspyssel hemma..välkommen in på en pepparkaka!

2009-11-24 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0